dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gött att snacka!

Hejsan!
 
I fredags sov jag nog till tolv eftersom det blev en sen kväll igår, kom hem tre och la mig fyra:P Satt och spelade piano och cello fram till tre ungefär:) Sen hämtade jag Maja och Rosarna för att åka till Chill'is, där åt vi lite glass och pratade med Ida och Carolina:) Vi satt och pratade ganska länge men sen skulle vi hem och äta mat och jag skulle fixa något själv egentligen men jag tog en matlåda ur frysen och värmde istället;) Käkade på altanen fast på gräset och däcket som bord:P Sen tog jag lite somriga kort och hoppade i vattenspridaren:P
 
 
 
Efter maten åkte jag och hämtade Maja och Rosarna igen och till Göta för att gå på andakten som Magda och Albin höll i:) De sjöng jättebra och efteråt gick vi till caféet för att köpa baguetter och sen blev det mer glass:P Vi satt massor ute och käkade och sen blev det såklart volleyboll för hela slanten fram till halv ett tror jag:D En bra dag helt enkelt och sen satt vci kvar i bilen och snackade killar igen:) Satt säkert till halv tre om jag inte minns helt fel;) Ha det gött!
 

Kommentera här: