dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Go Life!

Hejhej!
 
Idag har jag varit spontan, ringde vid nio till frisören och fick tid fyra timmar senare så då sov jag lite till:P Sen käkade jag frukost och åkte till Skara för att klippa mig i drygt två timmar:) Blekte håret också och idag blev det en hetta istället för folie men det kvittar för mig:P Det är alltid lika avslappnande att gå till frisören och ett plus är ju att man blir fin i håret också;) sen åkte jag hem igen, käkade mat och åkte till Evelina för att pärla Go Life-armband igen:) Gjorde 14 stycken denna gången och det var jätteroligt:)
 
 
 
Sen åkte jag till ICA för att köpa lite mat och både Albin och Philip skulle också dit:P Linn följde med mig också så att jag ska få lite sällskap i bilen:) Sen har jag suttit här och chillat, lagat mat och ätit medan jag kollat på TV:) Tänkte komma ikapp här på bloggen också men ha det gött!
 

Kommentarer:

1. The Revolt:
14 stycken! XD det var många det haha
Svar: Höll bara på i ca två timmar så det tyckte jag var många, haha :P
Rebecca Jonsson

Kommentera här: