dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Baka bullar och äta jordgubbar!

Hejhej!
 
I tisdags väckte mamma mig och frågade om jag ville baka bullar idag, varför inte tänkte jag så efter frukosten började jag baka:) Det blev bakning för tre hela timmar och ett tag kändes det som om det var mjöl i hela köket:P I alla fall så blev det 40 bullar, ganska stora tycker jag och såklart lyssnade jag på bra musik samtidigt:D Sen så när jag skulle in med dem i ugnen kom mamma hem och hade bland annat köpt jordgubbar så när jag var helt färdig i köket tog jag lite jordgubbar, en bulle och ett glas mjölk och satte mig vid datorn:)
 
 
 
Först fick jag ett meddelande på FB från syrrans kompis om kladdkakereceptet:P Sen så har jag suttit med bloggdesignen för 2015 och den är klar:D Ska bara göra en header och body-bild så är den perfekt sen:D Är supernöjd och det är nästan så att jag längtar till 2015 redan nu;) Jaja, efter ca sex timmar med html och css-taggar så ska jag nu sova men vi hörs!
 

Kommentera här: