dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bada och killsnack!

Hejsan hoppsan!

Igår satte jag mig vid pianot och gitarren på morgonen och sen ringde Becka och ville bada så då var det snabbt att göra mat till mig själv:P Sen hämtade jag Becka, Karro, Maja och vi åkte till Göta för att möta upp Gabriella:) Vi tog en glass på Chill'is först, träffade Gustav som jobbar på ett äldreboende och hade med sig pensionärerna som också ville ha glass:) Efter glassen blev det volleybollträning inför turneringen på lördag och vi tränade på att slänga oss bland annat:P Sen så åkte vi till Blomberg och badade, lite kallt i början men sen var det skönt och få bort all sand från volleybollen;) Varmt var det, ungefär 30 grader hela dagen:) Efter badet så fikade vi lite och göttade oss och efter någon timme så åkte vi hem:) Vi åkte till Göta igen och där var det några som spelade volleyboll så vi hängde på, inte jag för jag orkade inte:P
 
 
 
 
Sen så åkte vi hem för att käka, jag fick käka hos Rosarna:) Efter en halvtimme ungefär åkte vi och hämtade Maja igen och vidare till Göta för att spela spel:) Vi gick till mission innan och sjöng och spelade på scenen men sen gick vi till TVrummet och öppnade chipspåsarna, spelade spel och hade roligt:D Sen blev det killsnack och Karro fick spå oss och jag tror knappt det blev någon som blev nöjd men sen satt vi och snackade tills klockan var tre på natten:D Vi ska fortsätta idag sa vi:P Glömde dock min tofs där men jag ska förmodligen dit idag och om den ligger kvar så kan jag ju ta den:P I alla fall så var det en jättebra dag igår, ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: