dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ätit brutalt mycket!

Hejhej!

Idag hade jag en sån där tråkig "tjejdag", imorse låg jag i fosterställning och var nästan tvungen att hyperventilera för aj vad ont det gjorde så jag kunde inte skrika utan jag ringde till mamma som var i rummet bredvid:) När jag gjorde det kom hon med en tablett som inte hjälpte direkt utan två timmar efter så jag hade inte den roligaste tiden just då men sen vid två var jag glad igen och då käkade jag frukost:) Tittade på macken också, serien:D
 
 
 
Dock i åskan men jag orkade inte stänga av TVn utan hoppades på det bästa och under de timmarna åt jag först frukosten som var en liten kvarg, sen blev det massa mat som var först en halvliter jordgubbar, kladdkakebit, liten kvarg till, hemgjord viltburgare, nachochips som fanns kvar men inte mycket, kladdkakebit och sen har det inte blivit något mer:P Inte det nyttigaste men antingen ska man äta eller ha ont i magen så det är bara att välja och då väljer jag inte att ha ont i magen när det känns som om massa knivar som hugger tag i en:P I alla fall, de senaste timmarna låg jag inte på soffan utan satt vi datorn och grejade med bloggdesignen 2015 och snart är jag klar:D Ha det gött!
 

Kommentera här: