dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Smågruppsledaremöte!

Hejsan!

Idag har jag inte sovit så länge som jag brukar för att jag inte ska vända på dygnet mer:) Jag spelade en hel del cello på förmiddagen, övade mest på mina SMoK-låtar och idag är det bara tre dagar kvar så jag börjar bli riktigt taggad:D Sedan lagade jag mat till familjen och det gick bra och sen far det iväg till orkestern och cellolektionen som är efteråt:) Vi spelade bara Lasses låtar och nu vet vi när konsertdagen är och vi ska spela med parad också:D
 
 
 
Sen åkte jag snabbt hem och lämnade av min cello och åkte vidare till infomötet om både smågruppsledare och Trysilresan:) Sen har jag slappat, sytt och nu har jag bara resten av gräset och kanterna kvar:) Nu är jag väldigt trött så jag ska sova tänkte jag men vi ses imorn!
 

Kommentera här: