dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Shopping och blåsigt väder!

Gokvällen!

Igår åkte jag ganska tidigt för att shoppa lite i Skövde och då hitta jag ett par roliga leggings med Musse Pigg på:D Av någon anledning så köpte jag en bok och en penna med fyra olika färger och böcker läser jag inte så mycket men jaja:P Sen åkte jag till mormor och morfar för att käka mat och spela kort med morfar, jag vann:P
 
 
 
 
Efteråt åkte jag hem och chillade lite, badade fötterna och drack te för jag frös så och sen var det dags för PT men han var i sälen så det var inställt när jag kom dit... Eftersom jag fortfarande ät lite sjuk så fick jag inte träna så hårt så det blev nästan bara ben:) Sen chillade jag och sydde lite på kvällen men ha det gött!
 

Kommentera här: