dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Säga hejdå till Lisen!

Tjennixen!
 
I söndags sov jag inte så jättelänge, jag käkade sedan frukost med Kajsa:) Senare gick de vuxna ut och gick och jag stannade kvar hos barnen:) Vi började då måla massa teckningar och jag blev nöjd, målade en hamburgare till Jesper:P Sedan fick Jesper borsta mina tänder och välja vilja kläder jag skulle ha, han gjorde ett bra jobb  för att bara vara fem år:P Innan lunchen gjorde jag och Kajsa klart Lisens presenter och det blev jättebra:) Senare så åkte jag till Lisen med en kladdkaka i handen och Filip, Gustav och Jesper kom också:) Först började vi spela ett spel, med andra ord:) Vi var i två lag, killar mot tjejer och tyvärr så vann inte vi tjejer;P Lisens mamma och syster kom hem under tiden vi spelade spel och efter spelet käkade vi hemmagjord pizza:)
 
 
 
Vi spelade även ett spel till den kvällen, absolut överens och då var vi istället tre lag:) Malin och Jesper, Lisen och Gustav, Filip och jag och Tina var spelledare:) Jag ska säga att det var väldigt svårt att tänka som Filip, vi låg på första plats halva spelet men sen tappade vi det så vi förlorade istället:P Lite kladdkaka blev det också efteråt:) Sen åkte vi till stan, först till donken men det var ingen som ville ha något så vi åkte runt i stan ett tag tills vi åkte hem till Lisen igen:) Då tittade vi på skräckfilm fast sen skulle killarna hem så då var det bara jag kvar:) Lisen målade mina naglar, jättebra blev det:) Gelnaglar fick jag, Malin fick det i julklapp och Lisen ville pröva det på mig så varför inte:) Fina nyårsnaglar tänkte jag:) Sedan blev klockan ett så då åkte jag också hem, Lisen åkte ju till Tyskland den första och ska vara där i ett år så det blev ett farväl:) Ha det gött!
 

Kommentera här: