dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Pyssla och städa badrumsskåpet samtidigt!

Heeeeeeeeeej!

Idag blev den en ganska lugn förmiddag här hemma men sen så upptäckte jag att min pyjamas hade gått sönder, ett stort hål på armbågen så den slängde jag:P Sedan beställde jag en ny från HM, det blev en tröja till också när jag ändå var igång:P Efter lunchen kom mormor och morfar helt plötsligt och då fikade vi lite:) Sen så hjälpte jag och mamma mormor med en sak, hon har fixat internetbank och ska nu lära sig allt detta:) Efter att de var här tittade jag lite på serier men sen kom jag på en sak:)
 
 
 
 
Jag kom på att jag inte gillar att mina hårnålar, tofsar och sånt ligger längst upp i ett hörn i badrumsskåpet och det kan vara svårt att hitta en bra hårnål i den röran;) Så jag satte igång att pyssla detta, tycker det blev riktigt bra och jag fick måla lite också vilket var roligt:D Det var min dag idag men vi får se vad som händer imorn, hej svejs!
 

Kommentera här: