dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nyårsafton 2013!

Hejsan!
 
Nyårsafton 2013 spenderades i Norge, Oslo hos friendsen:) Vakande inte så jättetidigt, käkade gröt och hade det trevligt:) Jag och Jenny åkte därefter till hennes jobb för att lämna in papper och köpte med oss lite gott inför kvällen:) Sedan började vi göra ordning oss samtidigt som maten lagades samtidigt som vi gjorde det fint och dukade:) Jag hade den klänningen på mig som jag fick i julklapp av syrran:) När klockan blev fem ungefär så käkade vi all god mat och hade det trevligt:)
 
 
 
Sen började partyt och vi alla höll oss vakna till midnatt för då drog vi till torget för att titta på fyrverkerierna:) Det blev även en hel del guitar hero:P Sen åkte vi hem med bussen igen och fortsatte att ha trevligt och vid två gick vi och la oss, åter igen sov jag på soffan:) Det var roligt att fira nyår i Norge, vi får se vad som hände nästa år men till er alla: ETT GOTT NYTT ÅR:D
 

Kommentera här: