dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ny frisör och samma frisyr!

Hellojsan!

Idag har jag börjat dagen med att gå upp tidigt för att sedan åka till min nya frisör som var jätteduktig:D Min utväxt var säkert 1 dm, närmare 1,5 dm och håret var jätteslitigt i topparna så när jag var klar hos frisören så känns det som att vara hel igen:D Jag är jättenöjd och ska definitivt behålla henne som frisör:) I slutet lockade hon mitt hår och när jag kom hem tog jag en bra FB-profilbild som har "gett bra respons":P Efter detta har jag varit hemma, slappat och sytt lite tills det var dags för scouterna och då hade jag hand om det så kallade tjejgänget:) Jag kallar de nollnollorna men det är inte bara 00 utan 01 och 99:P
 
 
 
I alla fall så planerade vi lite grejer som vi ska göra inför terminen och det kommer nog bli bra:) Sedan har jag sytt min vårtavla som nästan är färdig, har bara blommorna, resten av gräset/buskarna och kanterna:) Imorn är det orkestern och sen infomöte om Trysillägret som jag ska på med Prisma så det kommer bli roligt att se vilka som ska följa med:) Sov så gott!
 

Kommentera här: