dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Julkonsert nummer två!

Hejhej!
 
I lördags så sov jag hyfsat länge men sen så åkte jag och mamma till Skara lite snabbt:) Jag hade nämligen kommit på en bra present till Lisen men då var man tvungen att åkte till slöjddetaljer först:) Jag köpte ett förkläde och en mugg som jag skulle måla på:) När vi kom hem igen käkade vi mat och sen åkte jag och mamma till medelplana kyrka för att gå på Hällekis musikkårs julkonsert, reprisen:) De var jätteduktiga och konserten var jättebra:)
 
 
 
 
Sen så ställde jag mig i duschen och då helt plötsligt är det någon som knackar på dörren:P Det var Kajsa och Jesper som ville att jag skulle sluta duscha:P Efter duschen började jag fundera på vad jag skulle måla på Lisens mugg och förkläde, det tog en stund för det gick inte som jag ville så jag fick göra om lite:) Tur jag hade Kajsa till hjälp för vi var nästan klara när klockan blev mycket:) Vi ses sen!
 

Kommentera här: