dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gran Canaria 2014, dag åtta!

Hejhej!
 
Då var det sista dagen på Gran Canaria och då var vi tvungna att gå upp en timme tidigare, inte så farligt men ändå:P Vi käkade frukost och för en gång skull kom jag och mamma först:P Sedan packade vi det sista och checkade ut:) Efteråt var det bara att vänta i lobbyn på att bussen skulle komma så jag passade på att läsa hungerspelen:) Kajsa frågade och frågade vad som hände och ni som har läst så är det inte så trevliga dödsorsaker alla har i slutet men jag försökte förklara så bra som möjligt:) Sedan kommer bussen som vi ska åka med till flygplatsen och jag fortsätter att läsa och hinner precis läsa ut första boken innan vi kliver av bussen:D Det var väldigt många tunnlar på vägen dit så det var svårt att se vad det stod i boken ibland men det gick hyfsat bra:P Sedan fick vi stå in den långa incheckningskön och efteråt gå igenom säkerhetskontrollen:) Sedan gick vi och käkade och det blev en macka och en muffins som jag och mamma delade på:) Det var ett tag kvar till flyget gick så vi gick och kollade i affärerna och jag köpte en sån där luftkudde som man har på flyget:)
 
 
 
Jag och mamma gick sen på toa och vi hittade inte de andra förrän vi gick till vår gate där vi fick vänta en stund:) Flyget var dock försenat och vi kom inte iväg förrän en timme senare och på detta flyg var det mycket godare mat, jag åt inte allt men det mesta:) Efter den sex timmar långa flygresa landade vi i Stockholm och efter att vi hämtat vårt bagage sa vi hejdå till de andra och gick på bussen som skulle ta oss till parkeringen:) Det kom en buss precis då och vi sprang med väskorna men vi hann inte ta den så vi fick vänta i kylan en stund... Det var jättekallt och när vi väl kom fram till bilen fick vi stå och skrapa ett tag och vindrutetorkaren funkade inte pga all is så när vi tankade stod jag och skrapade bort isen så att vindrutetorkaren skulle funka:) Vi kom hem väldigt sent och det var tänkt att vi skulle dela på körningen men jag var så trött att jag sov den mesta delen så mamma fick köra hela vägen:) Vi var hemma igen vid halv två på natten och då var det bara att lägga sig i sängen med en gång:) Det var en trevlig resa och Jesper frågade mig när vi skulle åka hit igen och ärligt talat så hoppas jag att det händer igen:) Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: