dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Dags att vända på dygnet!

Tjennixen!

Idag gick jag upp tidigt för att sedan åka till mormor och morfar:) Medan mormor lagade lunch satt jag och morfar och kollade igenom de senaste anteckningar i Matte D för att skicka det vidare till min femåriga kusin som förmodligen kommer läsa matte om 13 år:) Då kommer morfar vara 93 år så jag tror inte att han kan hjälpa kussen och Viktors pappa kommer vara 60 år (fick barn väldigt sent) och kanske inte komma ihåg matten heller så antagligen kommer de fråga mig om hjälp:) Efter lunch åkte jag hem och då kollade jag lite på serier men sen började jag spela cello ett tag:) Idag har jag spelat igenom alla Lasse Dahlbergs låtar vi fått, min läxa som var fyra låtar och till sist spelade jag igenom allt SMoK-material och det var nog svårast men roligt var det:D Sedan började jag laga kvällsmat och då kom mamma hem:)
 
 
 
 
Mamma kom även med posten och där fanns en katalog från Karlstads universitet och jag bläddrade lite:) Jag hittade då musiksidorna och hittade en bra kurs men sedan hittade mamma en ännu bättre kurs och om jag fortsätter att tänka så här så hoppas jag verkligen på att jag ska åka till Ingesunds folkhögskola i Arvika i höst och vara där i ett år och spela cello, piano och gitarr och träffa massa nya vänner:D Lite scary var att precis efteråt så började Antikrundan på TV och de börjar snacka om Arvika och Ingesunds folkhögskola och det känns verkligen som ett tecken på att jag borde åka dit:) Jag hoppas och vill att det ska bli så i höst:D Sen har jag eldat i kabinen i källaren och slappat men nu ska jag lägga mig så vi hörs!
 

Kommentera här: