dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trysil 2014, dag sju!

Heeeeeeeej!
 
Idag när vi blev väckta kände jag att jag mådde lite bättre så det var ju bra:) Sedan bytte jag om och började packa lite smått:) Det gjorde jag igår lite grann så jag slapp packa allt idag men eftersom jag har det mesta i olika packpåsar går det hyfsat lätt ändå:D Sedan blev det frukost och packa igen:) Sedan hade grupperna olika städområden och vår grupp skulle hjälpa till packa in packningen i bussen men jag fick en sådan hostattack så jag kunde inte hjälpa till, jag hostade hela tiden och det ville inte sluta:/ Sedan åkte vi hem och tydligen har vi aldrig varit så här tidiga förut så det var ju bra:) Innan vi åkte var det några som sprejade snön med Götene och jag var ju bara tvungen att ta kort på det:D På hemresan satt jag med Jennie, hon bodde granne med Lisen när vi var små så vi lekte väldigt mycket då så vi känner ju varandra ganska bra:) Såklart var vår bussklack igång nästan hela vägen men man blir bara glad av det, jag spelade in ganska mycket men jag kan inte överföra det till datorn:( I började av hemresan fick vi våra kort med snälla hälsningar på och jag blev jätteglad:) Dessa människor är så snälla och trots att jag var sjuk lyckades jag ändå skratta och vara glad:)
 
 
 
Halvägs hem stannade vi i Karlstad på donken och käkade:) Eftersom jag var tvungen att snyta mig och mina näsdukar tagit slut så snodde jag lite papper från toan i Trysil men det hade tagit slut innan donken... Min lösning på detta var att ta en bunt servetter på donken så hade jag så det räckte:) Innan vi kom hem så måste man ta sig igenom två rondeller och varje gång så kör bussklacken igång med att de vill åka två varv i ronden, tre varv i ronden osv och det hände en gång i Trysil men då åkte vi nog bara två varv tror jag:) Denna gången åkte vi 15 varv i rondellen, 15 varv!! Helt otroligt och klacken var igång hela tiden och det blev rekordvarv till och med:P Sedan kom vi hem och mamma hämtade mig:) Efter att jag kommit hem och sagt allt jag ville säga till mamma om Trysil så stod jag i duschen men jag orkade knappt det så jag var nära på att somna:P Sedan låg jag i soffan och sov resten av kvällen för jag orkade inte något:) Men en otroligt bra Trysilresa har det varit, hade önskat att jag inte blivit sjuk men det kan man inte göra något åt men då hade nog inte de snälla personerna frågat hur jag mått:) Vi ses!
 

Kommentera här: