dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trysil 2014, dag sex!

Hejsan!
 
Tyvärr är jag sjuk idag också men jaja:) Jag käkade frukost i alla fall fast med fosterställning för jag hade oturen att få den brutala magonten som vissa tjejer kan få ibland;) Jag sa inte det till så många för alla borde väl inte veta det men lägerchefen sa i alla fall att han kunde lämna tillbaka mina skidor som jag har hyrt så det var snällt:) Efter en tablett och lite mat i magen så mådde jag så bra så att jag kunde gå och sitta normalt men jag var inte så jättetrött idag så jag osv inget alls:) Istället chillade jag, läste lite innan det var dags för fika med alla de andra som var hemma:) Idag var det mest killar som var hemma, bland annat Simon och Christoffer och de spelade schack och det var ett väldigt stort schackspel ska jag säga:P Christoffer utklassade de flesta men sen blev det mat och då gjorde vi varma mackor och tittade på Frozen på projektorn:) Vi tog ned massa madrasser där killarna sover och låg och käkade goda mackor:) Jag var nästan ensam tjej så jag kom på sen att jag måste få upp min madrass på min plats sen innan de andra kommer:P
 
 
 
Efter Frozen kom ett gäng hem, de hade nog åkt med matpersonalen hem och efter att de har duschat satt vi och snackade:) Sandra hade extra roligt idag i alla fall:P Efter att vi har umgåtts ett tag och snackat så kom de andra och då käkade vi mat och sen var det dags för undervisning:) Jag kunde dock inte vara med på den för efter några minuter fick jag värsta hostattacken så att jag var tvungen att gå ut till omklädningsrummet och toan för att lugna ned mig... Det var till och med så att jag nästan hostade blod och kvävdes av min egna hosta men sen tog jag tre halstabletter så lugnade det ner sig ett tag i alla fall:) Jag kom till de andra precis efter att undervisningen var slut så den missade jag:(
 
 
 
Efteråt var det fika och sen spex:D Bland annat skulle olika människor komma upp och sätta på sig ett par hörlurar, höra en sång på högsta volym och sedan sjunga en annan sång som vi andra hör men inte den som sjunger:P Min kära före detta klasskompis i mellanstadiet försökte få upp mig men då skulle vi göra annat så jag kom aldrig upp:P Maja däremot blev uppdragen och hon sjöng Eiffeltornet med en hipp hopp-stil:P Det var väldigt roligt, bland det roligaste jag hört tror jag:P Sedan blev det andakt och fri tid och då satsade vi på att skriva en fin hälsning på allas papper:) Det var så att några hade ordnat så att man fått en lapp med sitt namn på där alla de andra kan skriva något snällt om en och eftersom vi var över 50 pers så tog det sin tid:P Jag tror jag skrev på alla och jag hoppas alla blir glada:) Den kvällen var den sista och vi fick vara uppe tills 01:00, innan var det 23:00 så en stor skillnad men jag och Maja var så trötta så vi la oss vid tolv:P En mycket rolig dag med härliga människor:) Vi ses!
 

Kommentera här: