dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spela i symfoniorkester med andra i Skaraborg!

Gokvällen!
 
Idag har jag varit duktig och gjort ordning i mitt rum, städat lite:) Sen så har jag börjat packa inför Trysil och sökt ett till jobb:) Lagade mat gjorde jag också och då blev det tacobiffar:) Efter maten åkte jag till orkestern och då var vi inte så många men vi spelade Lasses låtar och vi fick reda på vilka låtar vi ska spela på konserten som heter Ofattbart med bara Lasse Dahlbergs låtar:D
 
 
 
På cellolektionen spelade vi massa barrocklåtar men sen spelade vi lite nyare men ändå klassisk musik och de är roliga:) Jag och Karro kom fram till att efter vår SMoK-konsert, två dagar efter så ska vi ha en repetionsdag med parad så vi kommer verkligen att spela mycket i år:D Det kommer bli väldigt roligt i alla fall men nu ska jag sova så dröm sött:)
 

Kommentera här: