dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Packa inför Trysil 2014!

Hejsan hoppsan!

Idag har dagen bestått av att packa inför Trysil 2014 med Prismagänget:) Jag hoppas det kommer bli roligt men är lite nervös eftersom det är första gången för mig som jag hänger på:) Det kommer säkert gå bra och först tvättade jag lite kläder, sen åkte jag till ICA för att bara köpa onyttigt plus vindruvor:P Matlagningen gick väl inte så jättebra, skulle laga kyckling i currysås med ris och jag glömde bort att man skulle halvera receptet på såsen:P Sen glömde jag bort riset och kom inte på det förrän jag var helt klar med kycklingen och såsen så kycklingen fick vänta medan jag gjorde riset:P Sen åkte jag och hämtade mamma och efter det började jag packa ned alla saker i väskan:) Det slutade med att det blev en väska för pjäxor, skidbyxor, hjälm och sovsäck:P
 
 
 
Själva kläderna och sånt fick bli i min gröna braiga väska:) Sen klippte jag naglarna och efter att ha nagellack i nästan två månader så ser de inte så roliga ut eftersom de är uttorkade så nu blir det inget nagellack förrän den 17 mars:P Efter det fixade jag musik i mobilen och sen tittade jag på film, Frost och åt chips:) Den var ganska bra faktiskt men nu måste jag lägga mig så jag orkar morgondagen i en buss med Trysilfolk:) Hej svejs så ses vi om en vecka ungefär:) Det kanske bjuds på varm oboy, vi får se men sov gott!
 

Kommentera här: