dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nytt SIM-kort = ny SIM-kod, igen!

Hejsan!
 
Idag skulle jag åter upp tidigt för att jobba hos pappa igen:) Idag jobbade vi bara till kvart över ett och har en extra lång kafferast så vi hinner bara med åtta patienter:) Den sista kände jag stod vid disken och sorterade diskade saker så att jag sedan kunde bära in allt i rummet igen:) Jag fick prova att blanda någon sorts fyllning och det gick bra men jag var väldigt långsam för man måste blanda på ett speciellt sätt:P Inget är lätt första gången:P Jag har även fått använda sugen och såklart spritat rummet efter varje besök:) Efter de fyra första var det rast och då åkte pappa och hämtade räkmackor som var jättegoda:) Direkt efter jobbet skjutsade pappa mig till vikariepoolen så att jag kunde skriva på de sista pappren men eftersom jag ska vara hos pappa ett tag så kan jag inte jobba i vikariepoolen än:)
 
 
Sedan hämtade jag mammas bil och åkte till ICA för att hämta ut mitt nya SIM-kort som Halebop skickat för mitt andra abonnemang gick ut:) Har nu ett dyrare men jag får mer GB så jag kan surfa mer:D Vi får väl se hur dyra räkningarna blir:P När jag kom hem så käkade jag mat och sen satt jag vid datorn och grejade lite:) Städade skrivbordet också har jag gjort så nu är det fint här:) Jag blev tillfrågad att vara med i dramat som Prisma ska ha nästa vecka så nu får jag tagga till det, har frågat Lisen som kommer hem om hon vill komma:D Tänk att Lisen kommer hem om en vecka:D YEY:D Ha det gött!
 

Kommentera här: