dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Melodifestivalen 2014, deltävling 4, Örnsköldsvik!

Tjennixen!
 
Idag har jag äntligen fått sova ut efter arbetsdagarna som gått:) Käka frukost till serier på datorn och sen chillade jag lite tills det blev lunch:) Efter lunch satt jag och grejade med Spotify, jag har lagt till en Hits for Kids-lista:P Man blir ju lite glad när man lyssnar på sånt som man lyssnade på förr i tiden:P Sen åkte jag till mormor och morfar för att hjälpa mormor att betala räkningar via internetbanken och det tog sin tid;)
 
 
 
Man tjänar en slant på det också så jag åker gärna dit:P Sedan kom jag hem och chillade lite tills melodifestivalen började och denna deltävling var väl inte så rolig men jaja:P Jag tyckte att de som var bra åkte till andra chansen och då får jag se dem live:D Jag har glömt av det jag håller på att sy fram tills ikväll för då satte jag igång att sy igen och jag hoppas att det blir klart snart:) Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: