dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Måndag vecka sex år tvåtusenfjorton!

Hejsan hoppsan!
 
Idag har jag chillat lite på förmiddagen men sen lagade jag mat och det blev väldigt gott, gjorde även en kladdkaka samtidigt för jag lovade tjejgänget i scouterna det:P Sen var det dags för scouterna och jag hade hela lokalen för mig själv med tjejgänget och vi kom en bra bit med lite muta:P Jag sa att de inte fick någon kladdkaka om vi inte bestämde dessa fem punkter kvar och sen gjorde jag det igen:P Det gick bra men nästa gång blir det utan muta:P De är ju inne i den åldern då man pratar om killar och tycker det är pinsamt och sånt:P
 
 
 
 
Det blev en bild tagen på mig av en och då stod det att jag är världens bästa scoutledare så jag var nöjd:) Det hela handlade då om att en viss kille skulle följa den scoutens instagram:P I alla fall så gick det bra och när jag kom hem käkade jag lite mer av den goda maten och sen sydde jag äntligen klart våren:D Dags att börja på vintern:P Men inte ikväll men vi hörs!
 

Kommentera här: