dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lisen är hemma!

Hejsan hoppsan!
 
Idag kommer Lisen hem:D Eller hon är hemma men jag har inte träffat henne än, tror det blir runt sju så några timmar kvar är det:) I alla fall så har jag varit tandsköterska även idag och en av mina kära farbröder var här och han sa att jag gjorde bra ifrån mig så det kändes ju bra:) Vi fick vår fredags-räkmacka på rasten som var jättegod och efter jobbet åkte jag och pappa för att käka mat på Arla som vi alltid gör:) De har riktigt god mat, idag blev det gravad lax med stuvad potatis:D Nu sitter jag här och planerar vad jag ska ha med mig till Prisma för jag ska vara med på ett drama:) Det kommer bli spännande och roligt hoppas jag också:)
 
 
 
Dessutom har jag bestämt vad jag ska ha på mig ikväll så nu ska jag bara in i duschen och vänta på när jag får reda på vilken tid jag ska öva på dramat:) Det kommer bli härligt att träffa alla människor och framförallt Lisen:D Det var ju två hela månader sedan och det är ganska länge, till skillnad mot att jag har träffat henne minst en gång i veckan i ungefär 15 år;) Ne, nu måste jag duscha så jag inte kommer försent men ni får ha det gött och imorn ska jag på Melodifestivalen, andra chansen:D Yey, och Yey för idag också och Yey för en jättebra helg:D Hej svejs!
 

Kommentera här: