dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Glada lappar!

Heeeeeeeeeeeeeeej!
 
Kom ni ihåg att jag nämnde att vi fick lappar där det stod vårt namn och fina hälsningar i Trysil:) Jag har tagit kort på min lapp nu så nu kommer det upp här också och man blir så glad av att få en sån här lapp:) Jag har fått några innan fast då var det av min klass, ska'ut fast på ett annat vis och från Trampolin i somras fast på en keps:P Dessa lappar sitter just nu på min anslagstavla som hänger vid dörren så det är nästan det första jag ser på morgonen och det sista jag ser på kvällen om jag nu tittar åt det hållet men lapparna hänger där i alla fall:) När jag gick i skolan, framförallt i grundskolan så kändes det inte som om någon ville veta av mig men nu vet jag att det finns människor som gör det eller det verkar så i alla fall men det tror jag på att de gör:)
 
 
 
Jag behöver bara höra det ibland men idag så har jag varit ledig för pappa är sjuk:D Borde kanske inte vara så glad men det är ändå gött att vara hemma, skriva klart alla inlägg som jag missat här och bara tagit det lugnt:) Fick somna om också, en underbar känsla säger jag bara:D Har sytt en hel del också och snart tänkte jag ta ett mellanmål så jag står mig på scouterna och om jag hinner kanske det blir lite piano eller cello:D Jag blir så glad av musik, musik och underbara människor på underbara platser gillar jag:D Hoppas ni får en bra kväll så ses vi förhoppningsvis imorn!
 

Kommentera här: