dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Film och varm choklad!

Hejhej!
 
Idag är jag ledig eller snarare sjuk så jag kan inte jobba:) Jag har tittat på Youtubeklipp, snooza för jag vill gärna ha något att se när jag käkar frukost och det passar bra men nu när jag varit i Trysil så har jag missat många avsnitt så jag tänkte att idag var en dag att se dessa klipp:P Sedan har jag spelat piano också:D Efter lunchen åkte jag till orkestern för att prova spela cello vilket jag kanske inte borde ha gjort men jag vill inte missa något så jag åkte dit även om jag var sjuk:) Jag blir ju i alla fall glad av att spela cello:D
 
 
 
När jag kom hem käkade jag lite igen och sen drack jag varm choklad och tittade på film, Letters to Juliet:) Efteråt fixade jag till så att orkesternoterna satt i rätt ordning på konserten som ska vara i maj men vi ska öva i mars också så det är lika bra att få det fixat:) Ha det bra!
 

Kommentera här: