dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

06:20 varje arbetsdag!

Hellojsan!

Det är ganska jobbigt att börja halv åtta varje dag men det är väl tur att man slutar sent två dagar och tidigt tre dagar i veckan:) Jag slipper ju skriva journal och sånt så det är ju gött:) Man blir ju lite mör efter nio timmar och en kvarts arbete på en torsdag men imorn ska jag bara jobba timmar och 45 minuter så det blir gött:) Det sorgliga är väl att varje dag ringer det första alarmet 06:20 och man blir väldigt trött på torsdagskvällen ska jag säga:P Om jag lägger mig när jag planerar att lägga mig så får jag ungefär åtta timmars sömn minus den tid det tar för mig att somna och jag är inte van vid det än:P Tur jag har helgerna på mig att sova ut för annars skulle jag nog inte orka mycket:P
 
 
 
 
Det har inte hänt något särskilt idag på jobbet, fått blanda olika fyllningar:) Efter jobbet har jag bara chillat, skrivit en scoutlapp och nyss käkade jag lite popcorn:) Övade lite på min celloläxa men det var inte mycket, spelade bara igenom den och jag tror inte att det lät så jättebra med tanke på hur trött jag är egentligen så jag borde nog bara gå och lägga mig nu men vi ses imorn och då ska jag få träffa min saknade Lisen:D
 

Kommentera här: