dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Öva, öva, öva!

Gokvällen!
 
Idag har det bara varit öva, öva, öva:) Först hade vi två timmar kör och då övade vi på alla låtar, gick igenom luciaprogrammet:) Det känns som det kan gå bra med stämmorna och jag får försöka höra någon altare ibland när jag står där framme:) Jag ska läsa en liten vers, texten på en låt som bara vi tjejer ska sjunga:) Vi fick fika mellan låtarna men sen gick vi IL-EG:are ner till källaren och började bygga scen:) Det gick faktiskt ganska fort denna gången:) Mitt i allt byggande hade vi mat och sen stormöte med klassen:) Vi ska ha 60-talskläder på oss och det är svårt att hitta i sin garderob:P Repade en timme efter det och jag måste verkligen kunna den där texten innan jag blir alldeles galen! Jag kan den fast när jag står där på scenen blir jag så nervös så jag kommer inte ihåg den... Får öva massor ikväll:)
 
 


 
Kom på att jag ska ha interpret imorn också:) Sen chillade jag på rummet tills det var mat:) Efter maten gick jag till aulan för att öva en stund:) När jag gick ner igen satt Petter och Mäki där så jag pratade med dem en stund tills de skulle repa med ett band:) Kom på att Pia har kommit hem från Afrika, hon kom när vi käkade middag så nyss var jag i Västgården där hon bjöd på spettkaka:) Ska strax duscha, fläta håret och bege mig till köket där jag förmodligen ska hitta Carro:) Vi ses imorn!
 

Kommentera här: