dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Huvudstaden dag ett!

Hellojsan!
 
I lördags vaknade jag upp i Stockholm och syrrans lägenhet:) Jag, mamma och pappa gick till stan och handlade lite:) Lunch i NK-huset och sen vandrade vi vidare hemåt:) Jag köpte en skjorta och kofta från Hollister och även ett par leggings från HM:) När vi kom hem gjorde vi ordning oss och sen åkte vi till syrran på IKEA och hämtade henne för att rulla mot Vaxholm och familjen Karlsson:) Lillis, Lena och sonen Simon var också där:) Vi fick skaldjurssoppa som var jättegod och jag åt musslor för första gången:)
 
 
 
Senare på kvällen fick vi efterrätt och hade det trevligt fram tills jag kände mig jättekonstig i magen och först trodde jag att jag ätit för mycket... Satte mig i soffan och det blev nästan värre så jag gick till köket och sen spydde jag i deras vask... Efter en halvtimme spydde Kajsa också och det enda vi åt gemensamt var musslorna... Jesper blev också dålig ett tag, han fick en allergisk reaktion av nötterna i chokladen... Jag, Kajsa och Simon spelade Monopol i miniformat med engelska gatunamn mellan spyorna;) Inte en helt lyckad men rolig kväll var det:) Ha det gött!
 

Kommentera här: