dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

En av de mysigaste, roligaste, juligaste dagarna i december!

Hejsan!
 
I tisdags gick jag upp kvart över sju för att se på julkalendern, gick och la mig i 45 minuter igen och vidare till frukosten:) Vi var inte många som käkade men sen så gick jag till rummet igen, mötte läraren på vägen och sa bara "jag går och lägger mig igen så vi ses senare":P Vi hade inga obligatoriska lektioner och jag kunde sova i en timme till så det gjorde jag:) Kom till fikan, tog en kopp te och väntade på halv elva då IL-EG skulle repa i aulan:) Det gick bra, körde den gemensamma ganska många gånger och jag har aldrig skakat på mina armar så länge förut:P Spelade bjällra som jag hade knytit fast runt handlederna;)
 
 
 
Sen var det lunch, dock bara i en halvtimme men efteråt gick jag och tvättade lite:) Under tiden som tvättmaskinen rullade satt jag, Pia, Filippa, Sarah och Ingrid i Västgården och käkade massa gott samtidigt som vi såg på en film, En Julsaga:) Den var lite läskig faktiskt men bra:) Sen var det middag och efteråt hade jag en riktigt bra kväll:D Broberg och Fredrik skulle baka tills konserten och jag var bara tvungen att vara där för att se om det kunde hända något roligt:P Det var en massa skratt och en riktigt härlig kväll med dansande smör, mandeltänder, hacka lite för många mandlar ståendes, hamra omalen krydda med en kötthammare, teenage dirtbag, musikquiz, en god mjuk papparkaka och många förstora lussekatter:D Vi ses!
 

Kommentera här: