dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Balkanfest!

Heej!
 
I tisdags var det ensemblerep och nu har vi kommit på att vi ska sjunga några verser i moll plus på tyska:D Jag ska spela cello, tre olika stämmor så jag är nöjd:D Efter lunch hade jag min sista ensembleledninglektion och då fick vi öva på att dirigera Koppången:) Sen fick vi leda gruppen i en låt, vi spelade typ åtta takter och den som höll i det sjöng eller spelade melodin:) Det var riktigt roligt och jag fick spela Sockerbagaresången med komp till och det var jätteroligt för sånt händer inte ofta;)
 
 
 
Efter skolan hade vi extra körrep:) Bara i en halvtimme men efter en tag var det middag:) Jag och Carro satte oss i köket ett tag, jag skrev cellostämmor och sen gick vi till Jasmine och ordnade med secret Santa och knackade dörr:) Vidare till balkanfesten i högskolan och de var riktigt duktiga:) Sen satt vi i Västgården ett tag tills jag kom på att jag skulle duscha:) Lite nattamat och sen sängen för att sova, vi ses!
 

Kommentera här: