dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sjunga och spela bas!

Hejhej!

Idag har vi bara varit i våra ensemblegrupper och jag hamnade med Filippa, Pia, Fredrik, Noah, Oskar och Petter:) Det känns bra och vi har temat blues just nu så vi skulle bestämma tre låtar:) Det blev Sweet home Chicago, Brown sugar och Johnny B. Goode:) Jag och Noah sjunger ihop på Sweet... och på Brown... spelar jag bas:D Vi har kommit ganska långt på en dag och det känns bra:) Under dagen har vi haft samtal med vår kontaktlärare, min musikteorilärare/körlärare/ensemblelärare Lotta så henne kommer jag ha mycket:)
 
 
 
Vid tre satt vi och snackade i ensemblen och sen gick jag till rummet och då knackade Carro på:) Vi gick och käkade, grillspett och sen tjötade vi lite med andra i Västgården tills jag kände att jag saknade lite mat så vi åkte till ICA och inväntade halv nio:P Då började filmkvällen med massa folk och vi tittade på en skräckfilm, Instängd och den var jätteläskig tyckte jag men det var tur att jag hade min filt:P Sen gick alla hem och jag och Carro åt lite nattmacka och tjötade lite:) Jag har klurat ut den där saken som Fredrik visade mig igårkväll:D Nu har jag anmält mig till Prismas upptakt så jag åker hem om en helg:D Blir gött att träffa hemtraktsvännerna igen men jag har det även bra med mina vänner här på Folkis:D Vi ses!
 

Kommentera här: