dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Provade en ny glassort, ovanligt för lilla mig!

Hejhej!

Idag har jag bara haft två lektioner, först kör och då började vi sjunga en låt på franska:) Sen hade jag rast i en timme tills det var mat och efter maten var det PRICK:) Då spelade vi massa trumkomp, lite svårt tycker jag men det funkar väl:) K-tid och ensemble det sista:) Alla var helt slut i huvudet för alla såg jättetrötta ut men vi spelade ändå 1,5 timme:) Efteråt gick jag till rummet och gjorde nästan ingenting tills det var mat och då blev det potatisbullar, jag orkade inte ens hämta mat en gång till så jag bad Edvin hämta det åt mig:P
 
 
 
Sen beställde jag även glass till de som skulle till kiosken och de bjöd till och med på den, så snälla!! :D Chillade lite sen, spelade lite volleyboll, pratade med mamma och hade det gött:) Nu är det snart fredag vilket innebär att jag ska hem och träffa mina kompisar i hemtrakten:) Ha det gött och sov gott!
 

Kommentera här: