dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Prata i telefon med den saknade Karro!

Heeeeeeeeeeeeeeej!

Idag är det måndag igen, ny skolvecka som börjades med husmöte och nu fick man äntligen se vilka som bor i Östgården för det känns inte som om man träffat alla men det visade sig att man faktiskt har träffat alla:P Sen smet jag och Carro in i aulan där resten av Ingesundslinjen var och vi missade precis veckans massage:( Vi fick vara med på på uppvärmningen och sjunga kanon-låten innan det var dags för K-tid i matsalen med alla i skolan:) Sedan skulle vi gå till våra tvärgrupper och då kom jag inte i samma grupp som någon annan i klasen men en från singersong.. och studio och två från collage som jag träffat:) Efteråt var det mat och sen var det dags för ensemble:) Jag och Filippa övade lite innan men sen skulle hon på husmöte:) Vi som inte hade möte då var Oskar, Noah och jag men vår lärare spelade gitarr så vi kunde öva i alla fall:) Jag och Noah har kommit på hur vi ska sjunga och strax ska vi bestämma vem som sjunger vilka rader osv så vi inte bara sjunger samma sak hela tiden:)
 
 
 
De andra kom senare och vi övade på den andra låten som jag spelar bas på så nu vet jag även hur den går och jag lärde mig introt idag:D Efter några timmar så gick jag med Pia och Petter till Västgården och där snackade vi en stund:) Fick ett jättefint sms av Karro så jag ringde henne och vi snackade telefon i nästan en timme om allt möjligt, skolan och allt:D Sen blev det kvällsmat, pannkakor:D Fast med jordgubbssylt så jag tog med min hallonsylt som jag har i kylen:P Efter den goda maten spelade jag pingis med Carro, Henke, Filippa, Oskar och Jesper:) Det blev även biljard efter då pingisbollen gick sönder men det kom lite fler folk också så det var roligt:) Vid nio gick vi, jag och Carro gjorde popcorn och tittade på film, förr eller senare exploderar jag:) En bra dag, dock ingen kör men bara en låt:) Samtidigt som vi sjöng skulle vi hälsa på varandra så det gällde att inte tappa bort sig när den man hälsar på sjunger en textrad innan:P Vi ses imorn och då är det friluftsdag som gäller!
 

Kommentera här: