dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nattamat vid fem på morgonen!

Hejsan!

Igår hade jag bara en lektion och det var gitarr:) Vår lärare skulle "testa" oss vilken nivå vi låg på så vi spelade två låtar:) Jag tyckte det var jättesvårt och klarade nog inte så mycket:P Hoppas det blir bättre sen men som sagt så ville ju vår lärare veta hur mycket vi redan kunde:) Sen så var vi ett gång, nio i klassen som åkte till stan och där blev det både galgar och dricka:) Lunch efter det och sen chillade jag lite i replokalen och övade lite bas och piano:) Sen tänkte jag duscha men i samma sekund så kom Pia och knackade på och sa att vi skulle repa:)
 
 
 
Efter repet så duschade jag, lämnade tillbaka en sladd vi lånat från en i studio och sen lagade jag och Carro mat:) Det blev toast och soppa för min del men jag orkade inte hela soppan så den står nu på rummet, frågan är om man vågar äta den:P I alla fall så käkade vi och sen gick vi runt till både Väst och Nygården:) Efter någon timme så gjorde vi ordning oss inför kvällen och gick till Nygården där inflyttningsfesten var:) Det var en riktigt bra kväll, fick lite nattamat och sen gick jag och la mig vid fem:) Vi hörs!
 

Kommentera här: