dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Morfar, min bästa kompis på dagis och lågstadiet!

Hejhej!
 
Idag har jag haft en sån där dag då man går runt och tänker på allt och lite till... Spelade lite ukulele på förmiddagen och piano, chillade lite i soffan och hade en ta hand om mig själv-dag med ansiktsmask och hela köret:P Morfar kom förbi för att hämta lax och annat som vi har i frysen:) Sen så tittade jag på film, The Awkward moment och sen kom mamma hem och då pratade vi lite om packning och sånt:) En film till, One Day och sen blev det massa tänk och allt ledde bara till att allt är negativt vilket inte fick mig på bra humör:) Man är ju jättenervös, jättetaggad, funderar över hur året kommer se ut, väntar på att söndag ska komma osv och jag vill inte tänka på det utan bara göra saker med folk, få prata om annat och inte tänka:)
 
 
 
Jaja, det kommer ordna sig och det vet jag men man oroar sig alltid över allt och lite till även om man vet att man inte ska det;) Imorn ska jag förmodligen vara med Maja på eftermiddagen och det kommer bli bra och på fredag ska jag till Idas flytta hemifrån-evenemang och då kommer jag ju träffa massa folk och kanske säga hejdå till lite folk också:) Vi får väl se om veckan slutar i skratt eller tårar eller kanske tom skratt med lite glädjetårar:) Som sagt, vi får se men sov gott allihopa!
 

Kommentarer:

1. matilda:
gud vad söta bilder! :)
Svar: Tack så mycket! :)
Rebecca Jonsson

Kommentera här: