dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag som har trott det i fem år!

Tjennixen!

Morgnarna är samma sak nu som alltid bara att man kanske inte sitter med samma människor i matsalen varje gång:P Dagen startade sedan med kör igen och man fick massage även idag:D Sen sjöng vi, en ny låt eller nynnade gjorde vi men vår lärare sa att vi är så duktiga så vi kanske är den enda klassen som kommer få lära oss texten:D Tror den är på franska men jaja, det löser väl sig:) Fika efter det och sen samlades vi i klasser och vi MEG i källaren:) Där gick vi igenom skolans policy osv, inte så roligt:P Vi fick presentera oss då också men sen blev det mat:) Efteråt snackade vi om blues som är det nya temat och idag fick vi reda på ensemblegrupperna och jag är nöjd:D Sen blev det chill, jag gick till rummet och spelade lite cello och bara tog det lugnt tills kvällsmaten och då skrattade vi ganska mycket vid bordet:P Innan så snackade vi om den klockan som går fel och då sa jag att Norska klockor går moturs för det finns på Göta och alla har alltid sagt att den är norsk:P
 
 
 
 
Sen så frågade jag Petter i min klass om detta stämde och då tittar han och bara skrattar och säger att norska klockor är som vilken klocka som helst:P Haha, jag som har trott detta i fem år men han fick sig ett gott skratt då:P Efter maten gick vi alla till Västgården och sen försvann ett gäng och då var det bara jag och Petter kvar så vi letade efter de andra men vi hittade dem utanför Nygården och där spelade jag kort med dem, plump:D Sen gick vi in och spelade för det regnade och snackade tills klockan blev nio:) Jag och Carro gick till vårt hus och jag drack kvällste och hon käkade nattamat, vi träffade en tjej där som gått samma linje men går college så vi satt och snackade med henne och sen kom Fredrik också:) Han hittade en grej som man ska försöka klura ut men han var tvungen att visa typ tio gånger och jag kan fortfarande inte lösa det, blir tokigt:P Kom på att i Nygården satt alla och försökte spela handflöjt:P Sen gick vi och la oss och nu sitter jag här i mitt rum och tänker på norska klockor, haha:D Vi ses imorn!
 

Kommentera här: