dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Inte ensam hemma!

Hellojsan!
 
I söndags vaknade jag för sista gången ensam i huset och då började jag göra ordning lite hemma för det är inte så roligt om det är jättestökigt när hela familjen kommer hem:P Vid ett åkte jag till mormor och morfar för att käka lunch:) Vi tittade på massa kort från morfars tonårstid:) Sen skulle jag kolla om morfar hade vunnit något när han hade fått trisslotter av oss och då sa han att om jag hittade en vinst skulle jag få den:) Jag fick då 60 kr och det var snällt:)
 
 
 
 
Sen fick jag höra när mormor träffade morfars föräldrar för första gången och tvärtom, det var spännande för morfar kommer typ inte ihåg något men mormor kunde hela historien:P Jag hann tom dricka en kopp te innan jag åkte hem och då var klockan fem:) Sen chillade jag lite framför TV:n och gjorde ordning så att huset såg bra ut:) Käkade lite kvällsmat och sen hämtade jag syrran i Skövde vid nio:) Hon jobbar på IKEA nu så hon hade med sig doftljus:D Ha det gött!
 

Kommentera här: