dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Idag blev jag värmlänning!

Gokvällen!
 
Idag har jag blivit värmlänning:) Imorse käkade jag frukost, packade det sista som skulle med:) Sen så duschade jag, käkade mat med mamma och pappa en sista gång:) Sen tog jag bilen, mina saker och åkte till Ingesund:) Tog ungefär tre timmar och dock så regnade det hela vägen så det var lite jobbigt att köra men det gick bra och sen gick jag till skolan och fick reda på vart jag skulle bo och om jag inte minns helt fel nu så bor jag i Östgården nummer fyra på första våning i mitten:D Jag tycker att det är ett bra rum, lagom stort:) Sen tog jag bilen och körde upp utanför huset och bar in allt och sen körde jag tillbaka till parkeringen och gick in till rummet igen:)
 
 
 
 
Där började jag packa upp allt och gjorde det fint och jag tror att allt blev klart:) Kanske lite småsaker kvar men det mesta är ordningställt och jag är jättenöjd:D Ni ska snart få se hur det ser ut:D Sen så käkade jag lite paj, drack lite te och tittade på Shanghai knights:) Nu sitter jag här i den nybäddade sängen och den sängen som kommer vara "min säng" i ett år:D Hoppas första natten blir bra och jag har träffat på fyra i mitt hus och än så länge är de snälla och trevliga så det känns bra:D Vi ses imorn och då är det upprop i aulan och vildmarksäventyr som gäller:D Hejdå!
 

Kommentera här: