dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första dagen på Ingesund!

Hejsan!

Nu har jag gått min första dag på Ingesunds folkhögskola:) Det började med att gå upp vid sju, göra ordning sig och sen gå till matsalen för att käka frukost:) Träffade både nytt och gammalt folk:) Sen så hade vi samling i aulan och åkte direkt buss till skogarna några mil bort:) Vi vandrade typ i fyra timmar, dock så regnade det nästan hela tiden och det var väldigt kuperat och smala stigar men det gick bra:) Pratade med en hel del, särskilt de i min klass men vandringen gick ut på att gå förbi sju torp som en av lärarna pratade om:) Jag har varit i Norge också, gick längs den norska gränsen:P Efter den långa och blöta vandringen så tog vi bussen hem till skolan och där väntade vi på maten i en halvtimme:)
 
 
 
Då upptäckte jag att mobilen var alldeles blöt så jag kunde inte starta den:( Tror den har fått en fuktskada så nu är frågan vad jag ska göra innan jag får panik! Men jag hoppas jag får igång något alarm på något sätt så att inte mina klasskompisar måste väcka mig... I alla fall så käkade vi mat och sen tog vi en liten paus innan vi var fem tjejer i Ensemble Grund som satte oss i Västgårdens allrum och spelade spel:) Det blev firmajakten, typ monopol fast tråkigare:P Sen kom annat folk också och vi hade det trevligt, spelade med andra ord och bara tjötade lite om allt möjligt:D Nyss så gick vi alla in på rummen för det var dags att sova men vi ses imorn!
 

Kommentera här: