dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Farväl till de som åker på semester!

Hellojsan!
 
Idag vaknade jag upp med lite ont i halsen så då började jag med min förkylningskur som är en vitlök och massa vätska, värme och vila:) Det blev en vitlöksmacka, mycket vitlök och lite kvarg:) Sen har jag druckit sammanlagt drygt 2,5 liter te/saft/mjölk:) Tittat på macken-filmen och salve:) Käkat mat och sen åkte jag till ICA för att köpa smör men det blev lite kvarg och en chipspåse också:P Satt och käkade nästan hela påsen men jag orkade inte riktigt hela:) Åkte en sväng till Ros för att säga hejdå till Karro för hon skulle på kalas sen:)
 
 
 
Åkte hem igen och duschade lite, spelade piano och käkade chips:P Sen åkte jag till Ros igen och där tittade vi på TV, the gang och hade det trevligt:) Sen kom Becka hem som har varit på Segol hela veckan och efter någras timmar sa vi alla hejdå till alla tre igen för Karro hann komma hem och duscha innan vi åkte;) Så nu åker de på semester så då får jag inte vara hos dem mer:P Men nu ska jag sova så ha det gött!
 

Kommentarer:

1. Anonym:
Fin bild!
Svar: Tack så mycket!
Rebecca Jonsson

Kommentera här: