dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Det går inte att beskriva med ord hur bra den konserten var!

Hejhej!

Igår vaknade jag runt tio, tog ut linserna och tvättade ansiktet och sov vidare till tolv:) Låg och drog mig i sängen fram till ett då jag käkade frukost och sen chillade jag resten av dagen:) Fast jag blev väldigt rastlös den dagen så jag och Carro gick runt mellan Väst och Nygården och men sen gick vi och tittade på högskolans konsert som var jättebra:D Det går inte att beskriva hur bra den var:D Det var utsålt egentligen men de var schyssta att sälla en rad stolar längst fram som vi fick:D Noah och Kalle kom också och lyssna och det var en världskonsert:)
 
 
 
Den basisten som kom från vad han nu kom från var grym, så fort han spelade och sjöng med världens mörkaste röst och hjälp vilken bra konsert! Sen chillade jag lite, såg förr eller senare exploderar jag i perioder den dagen men sen hade högskolan fest:) Jag ville gå men det slutade med att jag somnade på mitt rum istället, eller jag visste inte heller om det var några från Ingesundslinjen som skulle gå så jag skippade det:) Vi ses!
 

Kommentera här: