dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Åka inlines på gatan sådär runt tolv på natten!

Hejsan hejsan!
 
Igår var jag hemma i stort sett hela dagen:) Jag sov hyfsat länge, käkade frukost och tittade klart på Salve:) Sen gjorde jag lunch, renskav, pasta och en sås:) Spelade både piano och ukulele ganska mycket och på kvällen plockade jag lite svarta vinbär, gjorde ordning äppleklyftor och lite kladdkakesmet och så satte jag igång en film:) Det blev Endless love och den var jättebra:)  Den var slut vid midnatt och eftersom jag har haft huset för mig själv sen onsdags så har jag inte behövt vara tyst vid elva:P
 
 
 
 
I alla fall så grejade jag lite här hemma och sen fick jag ett ryck som var att åka inlines på gatan fram och tillbaka för att träna lite eftersom jag inte kan åka än typ:P La mig i sängen och sov min sista ensamma natt i det stora huset runt ett:) Vi ses!
 

Kommentera här: