dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

8 augusti 2014!

Gokvällen!

Idag väckte syrran mig och jag fick 30 minuter på mig att käka och göra ordning mig innan jag skjutsade henne till tåget i Skövde:) Efter den 1,5 timmen så kom jag hem i regnet, duschade och chillade framför datorn:) Sen kom pappa hem och jag skulle absolut följa med och hämta mamma och hennes cykel i spöregnet, kändes lite onödigt men jag behövde inte följa med till ICA som tur var:P Efter någon timme åkte mamma och pappa på kalas, pappas kollegas mans systerson och min före detta klasskompis under högstadiet:)
 
 
 
Jag fick huset för mig själv men jag har varit ganska trött och seg i skallen så jag har bara chillat, spelat ukulele och piano och sen tittade jag faktiskt på Alvin och gänget 3 för den har jag inte sett än:P Sen har jag inte gjort något alls, jo lagt fram saker som jag ska ta med mig till Ingesund:) Nyss gick The perfect man på TVn så den tittade jag på fast bara halva:) Snart sover väl jag men på söndag ska jag rida islandshäst:D Ses imorn!
 

Kommentera här: