dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tre Dagar, dag tre!

Hejsan hoppsan!

När jag vaknade var jag jättetrött för under natten så blev jag väckt av Karro, två gånger:P Hon har en tendens att prata i sömnen och mitt under natten så satte hon sig upp, skakade om mig och ropade Becca... Så jag vaknade, satte mig upp och frågade vad det var men då lägger hon sig ner och sover igen så jag kände bara, jaha men strunta att svara och jag fattade inte att hon pratade i sömnen men jag var jättetrött så jag la mig ner jag också och somnade om:P Efter ytterligare några timmar, minuter, sekunder, inte vet jag men hon gjorde exakt samma sak igen:P Då började jag ju ana att hon pratade i sömnen så jag log lite och tänkte att jag skulle fråga henne imorn på morgonen om hon kommer ihåg vad hon gjort:P Frukost klockan åtta och en svårväckt Karro hade vi men frukost fick vi i oss så det gick bra:) Dagen började åter igen med lovsång och sedan var det delade seminarier:) Killarna fick gå till sporthallen och vi tjejer satt kvar och snackade med Emmile som var jättebra:) Efter detta så var det smågrupper och då körde vi ninjan igen och när Joel körde en gång så råkade han slå till mig på näsan:P Det gjorde egentligen jätteont men efter en stund gick det över men jag sa till han att det var lugnt, bara roligt:P Panelsamtal efteråt som var bra men sedan fick vi äntligen lunch:P 
 
 
 
Efter lunchen var det Workshop och då gick jag, systrarna Ros och Philip till gospelworkshopen:) Ester som vi redan känt från alla scoutläger och David kom också och då fick vi en låt som vi skulle öva in med stämmor och allt och jag, Ester och Karro hamnade i Alt-stämman:) Det gick bra att öva in den låten och den var bra men sedan när vi hörde att vi skulle sjunga den framför alla andra på konferensen på stora scenen så blev man ju lite fundersam men vi kunde ju inte droppa så det var bara att försöka öva in låten och texten för både jag och Karro skulle stå längst fram i mitten så att alla 400 pers kunde se oss:P Sedan vare det festmiddag i caféet, tredje gången på raken vi fick kyckling:P Vi satt med Sara, Ester och Oskar men innan vi fick maten så väntade vi från Gospeln på de andra och när Albin kom "lurade" vi att han skulle vara med och uppträda med gospelkören för att det behövdes killar:P Han hade aldrig hört låten innan men de var bara fyra killar eller något så han behövdes ju:P Efter middagen så tänkte vi att vi skulle sitta väldigt långt fram på kvällsmötet så en timme innan det började ställde vi oss i kön och vi kom längst fram:D Det roliga var bara att det blev väldigt varmt så jag, Sara och hennes ungdomsledare Ida gick ut ett tag och hittade lite folk som körde ninjan så vi träffade lite fler folk:)
 
 
 
Vi blev lagom kalla då så det var inte lika jobbigt för oss att stå i värmen den resterande halvtimmen och när de öppnade dörren var det kaos och den snabba Karro och Albin fixade platser på tredje raden i mitten:D Dock så var vi ju många så vi satt jättetrångt:P Det slutade med att jag fick lägga armarna om mina grannar, Karro och Amanda för att kunna sitta bekvämt:P Jag fattar varför killarna gör så för det blir ju bekvämare för ryggen, man sträcker ju ut den då:P Senare på kvällen var det mycket musik men vid midnatt var det lovsångsfest och då spelade Aaron Keyes och man kan snacka om disco och dansande människor, helt grymt var det och vi hamnade först ganska långt bak men tog oss fram så vi tjejer stod på några stolar och dansade men sedan tog vi oss fram nästan precis vid scenen och dansade för fullt, där träffade vi också David och Jerker:) Vi tjejer som var både från GTE och Gillstad dansade hur mycket som helst så efteråt var vi verkligen trötta och jag hade ont i vaderna efter att jag hoppat och dansat så mycket:P En jättebra dag men härliga människor och hela den natten sov jag utan att bli väckt:P Vi ses!
 

Kommentera här: