dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tre Dagar, dag ett!

Heeeeeeeeeeej!
 
Nu har jag kommit hem från Tre Dagar och det var grymt roligt:D I torsdags så var jag tvungen att jobba hela förmiddagen men det var en ganska lugn dag så det gjorde inte så jättemycket:P Sen så åt jag snabbt på Arla och åkte hem och duschade för att sedan åka till systrarna Ros:) Där hämtade Albin och Philip oss med den lånade sjusitsiga bilen och takboxen:P Det var lite knepigt att få plats med allt men det gick och stackars Karro fick sitta allra längst bak alldeles själv men det är ju tur att man kan vända sig om och snacka med henne i alla fall:) En gång så ropade jag ganska högt "Karro" och hon blundade då, stackaren så det kanske inte var så tur att hon satt där i alla fall men vi hade en ganska lugn resa dit med lite prat om allt möjligt:) Sedan åkte vi in på parkeringen och ställde oss i kön och det tog säkert 45 minuter för oss att komma in och anmäla sig att man har kommit så att man kunde åka till skolan där vi skulle sova och få ett bra klassrum:) När vi stod i kön så blåste det ganska mycket, lite kallt och precis när vi kom under taket så regnade det så det kändes inte så jättebra men jag tycker synd om de som var bakom oss för de fick en regnskur på sig men det var ju inte jag som tur var:P
 
 
 
När vi kom till skolan där vi skulle sova fick tjejerna och killarna olika rum och tydligen fick vi tjejer det rummet som de hade förra året;) Nummer åtta, T8, och killarna fick också åttan fast K8 eftersom de är killar:P De sov med bland annat några de redan kände, Jerker och David:) Efter att vi kollat skolan så åkte vi vidare till uppvärmningen och sedan var det en musikal men jag såg inte mycket för vi satt vid sidan och i mitten så jag var för kort men de hade stora skärmar så jag fick titta på dem:) På Tre Dagar blir man tilldelad en smågrupp och egentligen ska man inte hamna i samma grupp med de som man anländer med men jag och Philip hamnade i samma och det tyckte jag var bra eftersom det var första gången jag var där men nästa år så kommer det gå bra att hamna i en grupp utan att jag känner någon:)
 
 
 
Vi presenterade oss, den där leken som man säger sitt namn och något på sin första bokstav och vi skämtade lite om att det blir förhör dagarna efter och jag kan fortfarande den:P Joel - jordgubb, Olle - ostron, Rebecca Ros, Philip - päron, Linnéa - liljekonvalj, Christine - citrus, David - deg (den kom jag på), Teodor - trumpet, Ellinor - elefant och till sist Johannes - Jesus:P Tänk vad jag är duktig men jag kommer säkert inte komma ihåg det till nästa år eller så kommer jag göra det bara för att jag är konstig och kommer bara ihåg sånt som är onödigt att komma ihåg:P Sedan körde vi lite lekar, Samuraj bland annat:D Efter smågrupperna så var det lite lovsångskonsert och sedan gick vi tillbaka till skolan för att sova:) Efter att vi har blåst upp madrasserna och bäddat och bytt om till pyjamas så gick jag och Karro iväg för att spela kort och käka godis:P Vi satt uppe till ett men roligt var det och trött var man men vi ses!
 

Kommentera här: