dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tandavtryck!

Tjennixen!

Idag är det inte långt kvar till maj och valborg:) På jobbet hände inget speciellt förutom att jag fick mina blekskenor:D Sitter med dem nu och det känns jättekonstigt:P Fick åka till Ica och handla både mat och frimärken:P Efter jobbet så var det snabbt iväg till scouterna och där träffade man också ett prismagäng som spelade volleyboll:)
 
 
 
På scouterna idag så hade Marabou hand om en station som var att beskriva hur det är på ett läger med hjälp av bilder:) Det var bilder från lägret 2010 och alla var jättegulliga då:) Efter scouterna käkade jag lite och sen åkte skenorna på och ska snart av:) Fick med mig ett tandavtryck hem för att skenorna satt där på så nu kan jag visa upp mina skenor för kompisarna:P Dröm sött!
 

Kommentera här: