dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Noah!

Hejsan hoppsan!

Gårdagens jobb såg ut som en vanlig fredag förutom att vi jobbade över lite;) När jag kom hem så chillade jag lite och sen duschade jag och gjorde ordning mig:) Tog på mig kläder som jag inte haft på åratal men det funkar också:P Sedan blev det att vänta i två timmar på att Prisma skulle börja och vad gör man då förutom att kolla sociala medier var femte minut:P Käkade en macka så jag inte kom dit vrålhungrig och jag begav mig till bion vid halv sju och träffa alla andra:) Vi såg filmen Noah och den var sådärbra:)
 
 
 
Efteråt gick vi alla till Göta och då skjutsade jag hem Sandra och Johan strax efter att vi kom dit men när jag kom tillbaka satte jag mig vid Gustav, Chrille och Emil och senare spelade vi rundpingis fast med en fotboll:P Jag var tvungen att ta i allt vad jag hade hela tiden för att bollen skulle nå fram till andra sidan bordet medan när killarna tog i allt vad de hade så flög bollen hej vilt så man var tvungen att ducka:P Tur att Becka, Maja och dem kom ner för de skulle köpa något i caféet och det ville jag också så jag gick upp igen:P Jag, Maja och Rebecka delade på två baguetter:) Eller jag och Maja delade på en men sen så orkade inte Becka sin så jag och Maja fick den:) Sen satt vi bara och snacka hela kvällen, alla möjliga så det var en lugn Prismakväll men det behövdes för man var lagom trött när man inte fått sova ut på två helger:P Vi ses senare!
 

Kommentera här: