dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

JAG FYLLER 20 ÅR IDAG, GRATTIS TILL MIG!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
 
JAG FYLLER ÅR, 20 HELA ÅR ÄR JAG NU!! :D Tänk vad tiden har gått fort, jag är nu inte längre tonåring och jag får nu gå in på systemet och köpa vad jag vill;) Det känns vuxet men jag vill inte bli vuxen än men vi får hoppas att jag och livet kan hitta en kompromiss:P På morgonen kom mamma och pappa in med presenter, tårta och sjöng för mig och det är alltid en standard att pappa sjunger helt fel men sån är min familj:P Istället för det hundrade år sjunger han det tvåhundrade år och ändar massor;) I alla fall så fick jag ett presentkort på att jag ska rida på islandshästar med mamma, Hagge och Kajsa:D Jag fick även en äggklocka, kakform och köksmått:) Jobbade såklart idag men det var en ganska lugn dag och på jobbet fick jag en present till och det var en bok, samma som jag gett till Lisen för några år sedan:P Fick ett sms av mormor där det stod att jag skulle hämta en present hos dem och det var megastort, en jättestor chokladask fick jag och det var från kusinen med familj:)
 
 
 
 
 
När jag kom hem stod det en ännu större present i hallen och detta slet jag upp så fort jag kom hem och det var min efterlängtade ELCELLO:D Eftersom jag är ett eftermiddagsbarn så väntade jag exakt till 14:48 innan jag spelade på min cello för att göra det hela till något stort:D JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD JUST NU FÖR JAG HAR EN ELCELLO SOM ÄR SÅ ROLIG ATT SPELA PÅ:D Sedan åkte jag till orkestern, blev med min andra cello men jag berättade såklart att jag har fått den och alla blev både glada och lite avundsjuka;) När alla hade kommit till orkestern så började de sjunga för mig och Sara spelade födelsedagssången på gehör:D De är så snälla och Karro hade skyndat sig jättemycket för att hinna dit bara för min skull:D Vi fick nya noter igen eller nästan alla andra i orkestern fick det;) Vi ska spela Star Wars igen:D Efter orkestern vad det cellolektionen och då spelade vi bach igen och pratade om elcellon, igår kom jag på att jag fick ett telefonsamtal om at jag ska åka till Mariestads musikskolas öppet hus och visa cellon för barnen:) Det kommer bli spännande, hoppas jag inte får något barn att gråta bara;)
 
 
 
Efter cellon åkte jag hem och förberedde inför tjejgruppen som skulle vara här:) Det var några som hade förhinder men Maja, Becka och Amanda kom i alla fall:D Vi snackade och käka tårta och de fick se elcellon också:D Efter att de åkt hem så försökte jag haffa folk som ville åka med till distriktsstämman men Karro kunde inte så jag tänkte ändå att jag skulle fråga Chrille också och han kanske kunde om han inte skulle ha match istället men det visste han inte än så vi får se för annars skippar jag det:) Sedan ville mamma och pappa höra hur det lät med elcellon så jag spelade lite igen:D Sedan var klockan mycket och jag skulle sova men jag hade den bästa födelsedagen hittills så jag är nöjd men ha det gött!
 

Kommentera här: