dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fjärde och sisa visdomstanden, GÖTT!

Heeeeeeeeeej!
 
Idag på morgonkvisten rök min fjärde och sista visdomstand:) Inte lika brutalt som förra gången men skalpellen fick pappa använda:/ Efteråt fick jag chilla lite på jobbet, hämta räkmackor och sedan fick jag chansen att käka i en timme för det gick inte att äta fortare:P Jag ska säga att det var en utmaning att äta, ont på vänster sida från tredje tanden från tisdags och halva tungan bedövad och blöder från höger sida:P Fick käka med vänster hörtand om det skulle gå men att svälja var nog svårast för hela svalget var bedövat så det kändes jättekonstigt:P Jag fick i alla fall i mig räkmackan men sedan var det full rulle på jobbet och bedövningen släppte inte förrän jag kom hem:P
 
 
 
Blev ingen Arla men jag käkade här hemma istället, samma igår:) Har fortfarande ont men inte så ont så jag behöver morfintablett men vi får se hur det ser ut imorn och käkade lite choklad från min stora chokladask:D Käkat upp de som jag tycker om, det var bara 32 stycken och det finns säkert 100 stycken chokladbitar i den:P Jag får ge bort resten men sen har jag inte gjort så mycket mer idag, packat inför Tre dagar:) Var en sväng i stan för att köpa rengöringsmousse och lite godis inför helgen:) Imorn drar jag till Tre dagar med bland annat Rosarna men ni får ha det så bra så ses vi!
 

Kommentera här: