dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Andra dagen på blekningsveckorna!

Gokvällen!

Kändes som en lugn dag på jobbet idag, fick sluta några minuter tidigare för att skjutsa pappa till en begravning:) När jag kom hem käkade jag lite och sen chillade jag här hemma, stämde elcellon innan jag åkte och hämtade Karro:) Det var orkester med parad fast det var bara sju paradare som kunde:P Nästa gång kommer det bli hela orkestern som ska spela Ofattbart-konserten:)
 
 
 
 
Efter orkestern så skjutsade jag hem Karro igen och sen chillade jag lite till här hemma, lite popcorn blev det innan jag satte in blekskenorna och jag ser ganska rolig ut tycker jag:P Dock så får man ju inte äta nu om jag råkar vela ha något nu men det var därför jag käkade lite popcorn innan så jag inte skulle bli sugen på något;) Jag har tittat mest på serier hela dagen:P Snart är det läggdags och då ska jag lägga mig i tid för en gång skull men ha det så bra så ses vi när vi ses!
 

Kommentera här: