dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

1,5 KG popcorn!

Hellojsan!
 
Idag har jag jobbat som vanligt, en lång dag men annorlunda för det var en operation idag som jag assisterade i:) roligt att det händer lite annat men jag fick mest bara stå där och filosofera över mitt liv:P Efter att jag och pappa käkat mat och ska åka tillbaka till praktiken igen, vem är det då som håller på att gå hem från skolan precis utanför praktiken, jon Chrille så jag har träffat han nästan hela veckan nu:P När jag kom hem efter jobbet så åkte jag, pappa och mamma till mormor och morfar för mormor fyller år idag så det firade vi:)
 
 
 
Mormor hade gjort två efterrätter så när vi kom hem igen var vi jättemätta:P Eller kanske inte jag för jag ville ha popcorn igen:P Jag var så trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen när jag kom hem och då tänkte jag att det är en bra popcorn-dag men vi hade ju fortfarande inte några popcorn hemma så jag åkte iväg till ICA och köpte 1,5 KG popcorn så att vi har ett tag framöver:P Har då suttit med en popcornskål framför serier men nu har jag suttit här och skrivit men vi hörs!
 

Kommentera här: